• Úvod
  • /Nejčastěji kladené otázky (FAQ)

Nejčastěji kladené otázky (FAQ)

1. Kdy obdržím potvrzení o rezervaci?

Potvrzení o rezervaci a kupón obdržíte behem nekolika hodin po uzavrení rezervace. Pokud má být auto vyzvednuto v predstihu nekolika týdnu, muže trvat až 36 týdnu, než obdržíte potvrzení..

5. Smím v zahranicí použít ceský ridicský prukaz?

Ceský ridicský prukaz mužete použít ve všech zemích EU a východního bloku stejne jako v Austrálii, Kanade a USA. Nekteré další zeme mimo rámec EU uznávají dohodu EU a Východního bloku, v prípade, že si však nejste jisti, kontaktujte jejich velvyslanectví ci úrady.

4. Jak se dozvím presnou adresu vyzvednutí auta pred samotnou rezervací?

Nejprve si zvolte auto, které vyhovuje vašim požadavkum, pak kliknete na „Rezervace“. Adresy pro vyzvednutí auta se objeví v horní cásti formuláre.

3. Mužete zarucit, že dostanu auto, které jsem si zarezervoval?

Zpravidla byste meli dostat auto, které jste si zarezervovali, i když je možné, že dostanete podobné auto v té samé tríde. Pro auto, které zvažujete, si kliknete na „podrobnosti o vozidle“ v KROKU 2 a podívejte se na podobná auta ve stejné tríde.

2. Proc nebyla moje rezervace potvrzena?

Než se s námi spojíte, tak si prosím zkontrolujte si vaši spamovou složku. Pokud svou rezervaci nemužete nikde najít, prosím, okamžite nás kontaktujte.

6. Mohu si auto zarezervovat v den, který je totožný s dnem vyzvednutí?

Ano, to je možné v prípade, že bude objednávka uzavrena alespon 2 hodiny dopredu.t.

7. Vybíráte nejaké rezervacní poplatky?

Ne, cena uvedená pod celkovou sazbou za pronájem v KROKU 3 je sazba, kterou zaplatíte. Nevybírají se žádné dodatecné poplatky, jedine v prípade, že jste si rezervovali extra vybavení.

8. Mohu s autem prekrocit hranice do jiné zeme?

Vetšinou to je možné. Kliknete na “Podrobnosti o pronájmu” v KROKU 2 a podívejte se na sousední zeme, které smíte navštívit. Muže zde existovat poplatek, který se bude na míste platit.

9. Preji si uvést více než 1 ridice, co mám udelat?

V KROKU 3 máte možnost zatrhnout více než jednoho ridice. Sazba je ruzná mezi 3 Eury a 10 Eury na den, prestože nekdy jsou dodatecní ridici zahrnuti v sazbe.

10. Jaký je vekový limit pro pronájem auta?

To se znacne liší v závislosti na zemi a pujcovne aut, kterou zajištujeme. Kliknete si na „Podrobnosti o pronájmu“ v KROKU 2 rezervace a podívejte se na vekový limit pro ruzná auta.

Vetšina autopujcoven uznává minimální vekový limit 21 let, prestože nekteré autopujcovny mají vekový limit 18 let. Ridici ve veku 18 a 25 let mohou být požádáni, aby zaplatili malý poplatek. Tento poplatek si mužete zobrazit pod “Podrobnosti o pronájmu“ v rezervacním KROKU 2.

11. Jak dlouho musím být držitelem ridicského prukazu?

Normálne se vyžaduje, aby byli ridici majiteli ridicského prukazu alespon rok bez vážné nehody. Mejte na pameti, že se musíte vždy v autopujcovne prokázat ridicským prukazem.

12. Jak mohu pozmenit existující rezervaci?

Pokud se to k tomu dojde pred vyzvednutím auta, pro jakékoliv zmeny prosím zavolejte 00353 1 4999 600 (mezinárodní zákaznické centrum). Mužete nás také kontaktovat e-mailem, a to v prípade, že ke zmene dojde 5 dní pred vyzvednutím.

13. Jak zruším rezervaci?

Ke zrušení rezervace kliknete zde a vložte vaše rezervacní císlo a vaši e-mailovou adresu.

14. Jaký druh pojištení je zahrnut?

V našich nabídkách je zahrnuto pojištení za škodu zpusobenou tretí stranou, proti krádeži a pojištení odpovednosti. Kliknete si na “Podrobnosti o pronájmu” v KROKU 2 rezervace a uvidíte další informace k pojištení a spoluúcasti. O pojistném krytí se doctete zde.